حمایت و مقاومت در 60 ثانیه


🔥 دومین قسمت از سری ” تحلیل در 60 ثانیه” 🔥
🔴کپشن مهم 🔴

⚠️ سطح یا خط حمایت یا مقاومت از اعتبار پایینی برخوردار است زیرا قیمت ممکن است اندکی از خط یا سطحی که مشخص کردیم فراتر برود پس نیازمند محدوده حمایتی و مقاومتی هستیم.

🔵 محدوده مقاومتی :
محدوده ای است که از رشد بیشتر قیمت جلوگیری کرده و قیمت هربار با برخورد به آن محدوده شروع به ریزش می‌کند.

🔵 محدوده حمایتی :
محدوده ای است که از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کرده و قیمت هربار با برخورد به این محدوده شروع به رشد می‌کند.

✅ نکته :
برای رسم محدوده حمایتی و مقاومتی به حداقل 2 برخورد نیاز داریم.

✅ نکنه :
با شکست محدوه حمایتی یا مقاومتی نقش آن ها عوض می‌شود.
مثلا اگر محدوده مقاومتی که از رشد سهم جلوگیری می‌کرد شکسته شود تبدیل به محدوده حمایتی می‌شود و از ریزش قیمت این بار جلوگیری می‌کند.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:


View this post on Instagram

…. 🔥 دومین قسمت از سری " تحلیل در 60 ثانیه" 🔥 🔴کپشن مهم 🔴 ⚠️ سطح یا خط حمایت یا مقاومت از اعتبار پایینی برخوردار است زیرا قیمت ممکن است اندکی از خط یا سطحی که مشخص کردیم فراتر برود پس نیازمند محدوده حمایتی و مقاومتی هستیم. 🔵 محدوده مقاومتی : محدوده ای است که از رشد بیشتر قیمت جلوگیری کرده و قیمت هربار با برخورد به آن محدوده شروع به ریزش می‌کند. 🔵 محدوده حمایتی : محدوده ای است که از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کرده و قیمت هربار با برخورد به این محدوده شروع به رشد می‌کند. ✅ نکته : برای رسم محدوده حمایتی و مقاومتی به حداقل 2 برخورد نیاز داریم. ✅ نکنه : با شکست محدوه حمایتی یا مقاومتی نقش آن ها عوض می‌شود. مثلا اگر محدوده مقاومتی که از رشد سهم جلوگیری می‌کرد شکسته شود تبدیل به محدوده حمایتی می‌شود و از ریزش قیمت این بار جلوگیری می‌کند. #سرمایه_گذاری #آموزش_بورس #بورس #اسکای_بورس #خساپا #خودرو #چکاپا #وغدیر #تحلیل @skybourse1 🔥 @skybourse1 🔥 @skybourse1 🔥

A post shared by Sky Bourse | اسکای بورس (@skybourse1) on


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *